یه‌انقلابی

ژوئیه 12, 2014

دعای پدر

Filed under: مرحم دل — yeenghelabi @ 9:08 ب.ظ.

به نام زیبای مطلق

نوشته‌ای که در ادامه می‌آید از دسته‌نوشته‌های قدیم و منتشر نشده‌ی من است.

 

امروز هجدهم آذر سال ۱۳۸۴ است. حالم خیلی خرابه، قلبم درد می‌کنه، سینم می‌گیره، اشتها ندارم و پریشونم. برای اولین بار تو زندگیم از وضعی که داره بهم می‌گذره پشیمونم و دوست دارم تا تکرارش کنم؛ از این یک هفته‌ای که بهم گذشته بدم میاد، یک لحظه‌شم نمی‌تونم تحمل کنم، نه بخاطر اینکه یکی از مهم‌ترین چیزهایی رو که تو دنیا قلبا دوست داشتم از دست دادم بلکه بخاطر اینکه ناراحتم و نمی‌تونم با خودم کنار بیام که این خواست خدا بوده، اینکه نمی‌تونم به خدا ایمان داشته باشم اعصابم رو لگدمال کرده. می‌تونم انشاالله تحمل کنم که همه‌ی زندگیم رو از دست بدم ولی نمی‌تونم تحمل کنم که بخاطر از دست دادن همه‌ی زندگیم از دست خدا ناراحت باشم. هر کاری که می‌کنم نمیشه هرچی جمله‌ی فلسفی و عرفانی که می‌دونستم به خودم گفتم اما اونقدر این آتیش زیاده که هرچی یخ می‌ریزم هنوز نرسیده بخار می‌شه. نمی‌دونم چیکار کنم، بی‌برنامه‌گی داره دیوونه‌م می‌کنه، به هر چیزی که می‌گفتم و اعتقاد داشتم و عمل می‌کردم، دیگه نمی‌تونم عمل کنم. پیش خودم شدم یک دروغگو وال به حال دیگران.

توی همین ناراحتی‌ها بودم که یهو به فکر افتادم که از بابام بخوام دعام کنه. به بابام گفتم: بابا دعام کن که ناراحت نباشم، بابام با اینکه علت ناراحتی من رو نمی‌دونست دعام کرد. مهم نیست باورتون بشه یا نه اما به محض تموم شدن دعاش، قلبم آروم گرفت و ناراحتیم کلا تموم شد انگار که صیر ایوب رو بهم دادن، ناراحتیم رو تحمل می‌کردم و از قدرتی که بدست آورده بودم احساس لذت می‌کردم.

در پایان با سلام و درود خداوند بر محمد و آل محمد از خداوند می‌خواهیم به حق این خاندان با عظمت به ما قدرت بدهد تا در برابر مشکلات و خواست خداوندی صبر کنیم و هیچ‌گاه این گناه کبیره (نارحتی از خواست خداوند) را انجام ندهیم. آمین یا رب العالمین

 

پ.ن: تاریخ پی‌نوشت روز انتشار این مطلبه. نمی‌دونم بدون دعای پدرم هم می‌تونستم از این امتحان رد بشم یا نه ولی مطمئنم که اگر هم این اتفاق می‌افتاد، پوستم باهاش کنده می‌شد نه این که به همین راحتی باشه.

 

یا علی

نوشتن دیدگاه »

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

